טיפות » סיפורים » סיפור עכשווי: כיצד 4 מעובדי "רשות השידור" התחתנו תוך 3 שבועות?

קטגוריות

זמני כניסת השבת
כניסת ויציאת שבת פרשת וישב
כ"ט כסלו תשפ"ג - 16.12.2022

ירושלים :
כניסת שבת 15:57
יציאת שבת 17:17

ת"א :
כניסת שבת 16:16
יציאת שבת 17:19

חיפה :
כניסת שבת 16:06
יציאת שבת 17:16

באר שבע :
כניסת שבת 16:20
יציאת שבת 17:20

שבת שלום !!!
הפופולארים
פורסם ע"י the-shadow ב: 24-07-2011, 19:04      
קטגוריה: סיפורים
 (הצבעות #: 1)

 

לאחר הכותרת "עובדי   הערוץ הראשון ביקרו בקברי צדיקים והתפללו לזיווג מוצלח, התוצאה: ארבע חתונות בשלושה   שבועות", כותב יהודה שלזינגר כך  : חגיגה כזאת גם ותיקי רשות השידור   (ושם יש ותיקים) לא זוכרים. בשלושת השבועות האחרונים חגגו העובדים בארבע חתונות   שונות של עובדים ברשות. אלא שהעובדים לא תולים את האירועים המשמחים בצירוף מקרים   נדיר, אלא בביקור מתוכנן שערכו בקברי צדיקים בצפון, שהתמקד בתפילה לזיווגים מוצלחים   ולפוריות  .  

אורי רווח כתב הערוץ  שיזם את הביקורים סיפר: "הביקור בקברי צדיקים זה מנהג שלנו שהפך לקבע. פעמיים בשנה עובדי רשות השידור מוזמנים לבוא לביקורים בקברות צדיקים. לפני ארבעה חודשים היינו בביקור כזה שיועד לנושא של זוגיות ומציאת בני זוג. נסענו לעמוקה, היינו במקווה האר"י בצפת ובהר עיבל, ואנשים התפללו. לא עברו ארבעה חודשים והנה זכינו לראות ארבע חתונות של עובדי הרשות בשלושה שבועות".

 

עמירם כהן, בן 31, מפיק ברשת "מורשת" של קול ישראל שהתחתן לפני שבועיים עם כרמית פולק סיפר ל"ישראל היום": "אנחנו קבוצה מרשות השידור שיוצאת בערך פעמיים בשנה לקברות צדיקים. זו קבוצה שמורכבת מאנשים חילונים ודתיים, והמשותף הברור הוא שמדובר בקבוצה של אנשים שבאים להתנתק מהריצה אחר הקריירה והנישואים למיקרופון או למסך. לפני ארבעה חודשים היינו בעמוקה, בקבר רבי מאיר בעל הנס, ואצל האר"י הקדוש. אנשים באים להתפלל על הכל ובין השאר גם על מציאת זיווג מוצלח". כהן מספר כי יום לאחר הביקור בקברי הצדיקים הכיר את אשתו כרמית... "אנחנו אנשים שמאמינים שהתפילות דוחפות ומסייעות...".

 


עמירם כהן, התפילות נענו 

יגאל אייזן, בן 43, עורך בכיר בערוץ הראשון, שלדבריו חיפש זה זמן רב שידוך סיפר: "עד לא מזמן הייתי רווק ושיניתי סטטוס. יש כאלה שמאמינים יותר וכאלה שמאמינים פחות, אבל לאף אחד לא מזיק לבקש על מה שמציק לו". אייזן סיפר כי התפילות עזרו גם לפוריות: "יש כאלה שמבקשים על זיווג או על פריון ולא אחת ראינו שזה באמת עזר. היתה מישהי שניסתה זמן רב להיכנס להריון ואחרי תפילות שם זה קרה. אני בהחלט מאמין שלצדיקים יש הרבה כוח בשמיים, ועם עובדות אי אפשר להתווכח. יש אווירה מחשמלת מאוד במקומות האלה, אנשים חוזרים משם קורנים, זה עושה לאנשים טוב". 

לדבריו של רווח זו אינה הפעם הראשונה שביקור בקברי צדיקים מסייע לעובדי הרשות. "פעם קרה שהיה לנו עיכוב במשכורות, ובדיוק עלינו לקברו של יהודה בר עילאי בצפת. מייד כשיצאנו מהקבר קיבלנו טלפון שהמשכורות יועברו ושנפתרו הבעיות".

==================================================================

שליח מיוחד מטעם "עמותת אור עליון" בהמלצת המקובל הגאון הרב בניהו שמואלי שליט"א ראש ישיבת המקובלים "נהר שלום", יתפלל עבורכם ביום ל"ג בעומר לישועה והצלחה בקברו של התנא האלהי רבי שמעון בר יוחאי זצ"ל במירון - מקום ויום המסוגל לקבלת התפילות. (בתרומה של 50 ש"ח לעמותה)

למסירת שמות התקשרו 054-8486661


תגיות:
חזרה
  • תגובות: 0
  • צפיות:1785
אינך רשום או מחובר לאתר כעת
כדי להנות מתכניו המלאים של האתר הירשם עכשיו או התחבר לאתר דרך תיבת ההתחברות

eXTReMe Tracker